نرخ ارز، طلا و سکه

قیمت طلا و سکه
(تومان)
  • یک گرم طلای 18 عیار 105500
  • تمام سکه (طرح جدید) 1037000
  • تمام سکه (طرح قدیم) 1033000
  • نیم سکه 518000
  • ربع سکه 267000
قیمت ارز
(تومان)
  • دلار 3470
  • یورو 3988
  • پوند 5290
  • صد ین 2940
  • درهم امارات 954
  • لیر ترکیه 1510
ارز مبادله ای
(ریال)
  • 1 Arrow up
    دلار 27496
  • 187 Arrow up
    یورو 30917
  • 284 Arrow up
    پوند 41523
  • 797 Arrow up
    فرانک 30454
  • 148 Arrow up
    صد ین 23249
  • 1 Arrow up
    درهم امارات 7487
منابع دیگر:
  • شبستان
  • آنا
  • مهر
  • باشگاه خبرنگاران
  • آفتاب
  • اعتبار
  • فارس
  • تابناک
  • بانکداری ایرانی
  • بانکداری الکترونیک
  • فردا نیوز
  • تهرانشهر
  • عصر بانک
  • اخبار بانک
  • خبرآنلاین
  • صبحانه آنلاین
  • شفاف
  • ایسنا
  • تسنیم
  • ایستانیوز
  • واحد مرکزی خبر
  • بینا
  • صنعت بیمه
  • دانشجو
  • عرش‌نیوز
  • خبر اقتصادی
  • اقتصاد ایرانی
  • ایرنا
  • بازارخبر
  • بنکر
  • اقتصاد ایران آنلاین
  • ماد
  • بورس نیوز
  • بولتن
  • حدید نیوز
  • بسیج
  • پانا
  • بی‌باک
  • پول‌پرس
  • جوان آنلاین
  • نسیم آنلاین
  • پولی مالی
  • عصر ایران
  • تین نیوز
  • جامع نیوز
  • پرس آنلاین
  • ریال نیوز
  • فراز نیوز
  • انتخاب
  • عصرامروز
  • نقدینه
  • اقتصاد تهران
  • اهراب نیوز
  • آریا
  • آبا
  • کیهان
  • اطلاعات
  • خراسان
  • دنیای اقتصاد
  • شهروند
  • تاپ خبر 24
  • قدس آنلاین
  • ایران نیوز24
  • ایران
  • مردم سالاری
  • عصر ایرانیان
  • هفت صبح
  • ابرار اقتصادی
  • ابرار
  • آرمان امروز
  • آسیا
  • عصراقتصاد
  • عصر رسانه
  • قدس
  • همبستگی
  • حمایت
  • فناوران
  • هدف و اقتصاد
  • جهان صنعت
  • حسبان
  • جهان اقتصاد
  • جوان
  • کائنات
  • جام‌جم
  • کار و کارگر
  • مناقصه مزایده
  • اقتصاد پویا
  • راه مردم
  • صاحب قلم
  • شرق
  • تعادل
  • تفاهم
  • تجارت
  • وطن امروز
۹۳/۱۱/۰۷
۰۷:۴۱

بیمه مرکزی هم از بیمه گذاران بیمه توسعه حمایت نمی کند چه کسی به فکر بیمه گذاران بیمه توسعه است ؟

ایستانیوز: افرادی که از این بیمه‌نامه استفاده کرده بودند نیز در پرداخت خسارت به ضرردیدگان با مشکل مواجه بودند و حتی تعدادی از آن‌ها به همین دلیل روانه زندان شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، فعالیت شرکت بیمه توسعه به گفته حبیب میرزایی معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به چهار گزارش نظارتی این بیمه به شورای عالی بیمه درباره تخلفات صورت گرفته، از اول بهمن‌ماه به حالت تعلیق درآمد.
 آن‌طور که میرزایی اعلام کرده است، فعالیت این بیمه در دو حوزه شخص ثالث و زندگی، از یک سال قبل متوقف شده بود اما با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره و سهامداران این بیمه، تلاش لازم برای پرداخت خسارت مردم را نداشتند، فعالیت بیمه توسعه در تمام حوزه‌ها از سوی شورای عالی بیمه متوقف شد.
میرزایی در حالی از بررسی راهکارهای مختلف برای پرداخت خسارت به مردم از جمله احتمال فروش اموال این بیمه خبر داده است که برخی اخبار و شایعات مبنی بر عدم پوشش اتکایی این بیمه، نگرانی‌هایی را بابت ضایع شدن حقوق مردم و حتی پرداخت خسارات از جیب به جای این شرکت بیمه مطرح کرده است.
با وجود اینکه فعالیت این بیمه در حوزه شخص ثالث از یک سال قبل متوقف شده بود اما در همین مدت نیز افرادی که از این بیمه‌نامه استفاده کرده بودند نیز در پرداخت خسارت به ضرردیدگان با مشکل مواجه بودند و حتی تعدادی از آن‌ها به همین دلیل روانه زندان شده‌اند. این افراد که شاید میزان خسارت تعیین شده آن‌ها نیز حجم قابل توجه و کلانی نباشد، به دلیل عدم پشتیانی از سوی بیمه توسعه روانه زندان شده‌اند و تاکنون حتی از حمایت‌های بیمه‌ مرکزی نیز برخوردار نشده‌اند.
به گزارش تسنیم ، در حالی که این بیمه‌گذاران تعهدات مالی خود در قبال شرکت بیمه را انجام داده‌اند اما به خاطر عدم پرداخت خسارت در حبس به سر می‌برند و به جای اینکه با ارائه بیمه‌نامه شخص ثالث و طبق قانون فعلی دیگر نباید نگرانی از این بابت می‌داشتند، در حال حاضر در حبس به سر برده و اگر بی‌توجهی بیمه مرکزی ادامه داشته باشد، این افراد هم به جمع ۸ هزار زندانی جرایم غیرعمد خواهند پیوست که در صف دریافت تسهیلات حمایتی از ستاد دیه قرار دارند و قطعاً با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی مربوط به پرونده‌ آن‌ها، ستاد دیه نیز در کمک به آن‌ها برای خروج از زندان با مشکل و شاید معذوریت قانونی و حقوقی روبه‌رو شود.در حال حاضر تعداد زیادی پرونده مربوط به این بیمه در ستادهای استانی دیه کشور که بعضاً از استان‌های محروم نیز هستند تشکیل و با مشکل روبه‌رو شده‌اند که کارشناسان ستاد دیه مجموعه‌ای از این پرونده‌ها را جمع‌آوری و در حال پیگیری برای استیفای حقوق این افراد هستند.
به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات موجود، نزدیک‌ترین راه برای حل مشکلات این تعداد از بیمه‌گذاران شرکت بیمه توسعه، اجرای سریع و کامل راهکار ارائه شده توسط معاون نظارت بیمه مرکزی در پرداخت خسارت مردم است حتی اگر لازم به فروش اموال این شرکت برای پرداخت تعهدات باشد.

۹۳/۱۱/۰۶
۱۳:۰۶

اعلام برنامه‌های سال ۹۴ بیمه رازی

ایستانیوز:پرداخت خسارت طی ۲۴ساعت بخشی از سیاست‌های بیمه رازی است که به گفته حبیب میرزایی معاون نظارت بیمه مرکزی این پرداخت سریع خسارت نشانه آمادگی یک شرکت بیمه درایفای تعهدات می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،سومین اجلاس سالانه شهروندی  بیمه رازی که صبح روز جمعه مصادف با 3 بهمن‌ماه 1393درهتل المپیک تهران با حضور مدیر عامل واعضای هیات مدیره و همچنین معاون نظارت بیمه مرکزی  و اعضای نمایندگی‌ها برگزارشد.
در ابتدای این جلسه رئیس هیات مدیره از رشد 92 درصدی این بیمه سخن گفت و اعلام 90 درصد برنامه‌های پیش بینی شده شرکت  در سال جاری محقق شده است.
آقای یزدخواستی در ادامه افزود: اصلاح ساختارسازمانی،‌ طبقه‌بندی مشاغل، تدوین برنامه استراتژیک،  بازسازی شعب،‌ راه‌اندازی شش شعبه تخصصی بیمه‌های عمر، تفاهم با صندوق بیمه کشاورزی و ایجاد سازکار پرداخت خسارت در24 ساعت را جزء اهداف این شرکت بیمه ای  است که بیمه رازی درسال 93 توانست با تقویت منابع و ذخایرشرکت رتبه توانگری خود را به یک ارتقا دهد .
وی خاطر نشان کرد: پرتفوی بیمه رازی بیش از 92درصد رشد داشت که 90 درصد آن حاصل تلاش نمایندگان جوان و فعال بیمه رازی است.
در ادامه  این اجلاس شهروندی معاون نظارت بیمه مرکزی بیان کرد: هدف بیمه مرکزی از سختگیری درنظارت، حفظ و ارتقای اعتماد مردم به صنعت بیمه است اولین باراست که نظارت به عنوان محوری‌ترین سیاست‌های بیمه مرکزی مد نظرقرارگرفته است.
حبیب میرازیی افزود: درزمان اعلام خسارت به یک شرکت بیمه درواقع تمام صنعت بیمه کشور محک می‌خورد و پرداخت سریع خسارت نشانه آمادگی یک شرکت بیمه در ایفای تعهدات می‌باشد.
وی اذعان داشت: شرکت بیمه رازی با اجرای طرح پرداخت سریع خسارات نخستین گام را برای حفظ اعتماد مشتریان برداشته است.
معاون بیمه مرکزی تصریح کرد: : مدیرعامل بیمه رازی دراجرای تکالیف قانونی تعامل خوبی با نهاد ناظر دارد و عملکرد شرکت نسبتا مطلوب است.
در ادامه این جلسه مدیر عامل بیمه رازی از مشارکت کارکنان بیمه‌رازی درافزایش سرمایه این شرکت خبرداد و گفت: سرمایه بیمه‌رازی از 625 میلیارد ریال به 2 هزارمیلیارد افزایش می‌یابد که کارکنان شرکت نیز با استفاده از حق تقدم دراین امر مشارکت خواهند داشت.
یونس مظلومی در ادامه عنوان کرد: هیئت مدیره بیمه‌رازی به دنبال جلب رضایت تمام ذی‌نفعان شرکت است نیروی انسانی بیمه رازی دردو سال گذشته نشان داد که با تلاش خود توانسته رشد 67 و 92 درصدی عملکرد شرکت را رقم بزند، لیاقت سهام‌داری آن و بهره‌مندی ازسود سهام‌داری را دارد.
وی افزود: به دنبال شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها برنامه توسعه‌ای شرکت با تحلیل بازاربیمه کشور طی سال‌های گذشته و برآورد رشد آن درسال‌های آتی تدوین شد که آمارهای رسمی اعلام شده به برآوردهای ما نزدیک است.
مدیر عامل بیمه رازی بیان کرد: هدف بیمه‌رازی افزایش سهم بازار به هرقیمتی نیست و اتفاقا درپذیرش برخی ازریسک‌ها سیاست انقباضی خواهیم داشت.
یونس مظلومی در پایان گفت: پرداخت خسارت طی 24ساعت ازسیاست‌های بیمه رازی است که ازهمه کارکنان خود خواستارم دراجرای درست این طرح تلاش کنند.

منابع دیگر:
  • ایران و جهان
  • اقتصاد تهران
۹۳/۱۱/۰۶
۱۷:۳۹

از سوی بیمه مرکزی انجام گرفت تعلیق پروانه فعالیت ۲۰ کارگزار رسمی بیمه

نقدینه -بیمه مرکزی پروانه فعالیت ۲۰ کارگزار رسمی بیمه ( حقیقی و حقوقی ) را به دلیل عدم ثبت اطلاعات و مشخصات کامل آنها در سامانه نظارت و هدایت الکترونیک بیمه(سنهاب) به حالت تعلیق درآورد که از این تعداد ۱۴ مورد کارگزار حقیقی و ۶ مورد نیز شرکت کارگزاری بیمه (حقوقی) هستند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه و بر اساس اعلام بیمه مرکزی بديهي است در صورت اقدام موثر از سوی كارگزاران مذكور مبني بر ثبت اطلاعات خود به صورت كامل در سامانه يادشده ، بيمه مركزي در خصوص فعاليت مجدد آنها تصميم گيري مي کند.
بر اساس این گزارش، ساماندهي شبكه كارگزاران رسمي بيمه از طريق سامانه سنهاب در دستور كار بيمه مركزي قرار دارد كه اين امر در نهايت تعامل مناسب و ارتباط الكترونيك فيمابين بيمه مركزي ، كارگزاران رسمي بيمه و شركتهاي بيمه را فراهم خواهد ساخت.

منابع دیگر:
  • صنعت بیمه
  • ایستانیوز
۹۳/۱۱/۰۶
۰۹:۵۹

رئیس هیئت مدیره بیمه رازی: 90درصد برنامه‌های بیمه رازی محقق شد

رئیس هیئت‌مدیره بیمه‌رازی گفت: با رشد 92درصدی عملکرد درسال جاری، 90 درصد برنامه‌های پیش‌بینی شده شرکت محقق شده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بهمن یزدخواستی اضافه کرد: بیمه رازی در سال 93 توانست با تقویت منابع و ذخایر شرکت، رتبه توانگری خود را به یک ارتقا دهد که این امر نشانه توانایی شرکت درایفای تعهدات است.
وی توجه به شبکه فروش را جزو برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت خواند و افزود: پرتفوی بیمه رازی بیش از 92درصد رشد داشت که 90 درصد آن حاصل تلاش نمایندگان جوان و فعال بیمه رازی است.
یزدخواستی همچنین خواستار اصلاح ترکیب پرتفوی این بیمه شد‌.

۹۳/۱۱/۰۶
۱۷:۰۰

معاون رئیس جمهور: احیای بیمه دی یکی از اقدامات ارزشمند سال اخیر بوده است

به گزارش جوان‌آنلاين، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین همایش فصلی مدیران کل بنیاد های استان و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: احیای بیمه دی یکی از اقدامات ارزشمند سال اخیر بوده است که معتقدیم با سپردن هر چه بیشتر کارهای بیمه ای بنیاد به بیمه دی می توان بستر رشد و تعالی آن را بیش از بیش فراهم کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با تأکید بر حفظ آرامش و اعتماد، استمرار تکریم خانواده‌های ایثارگر با اخلاق نیک گفت: خدمت به ایثارگران عبادت است و نشاندن لبخند رضایت بر لب یک ایثارگر کار ارزشمندی است که ذخیره دنیا و آخرت شما خواهد شد.
در این همایش سید مجید بختیاری مدیر عامل شرکت بیمه دی نیز به بیان گزارش درباره اقدامات انجام شده در بیمه دی پرداخت و گفت: خوشبختانه بیمه دی عمده تعهدات خود را در سطح کشور پرداخت نمود و توانستیم جایگاه بیمه دی را ارتقاء بخشیم.
وی افزود: در بیمه دی به دنبال " پرتفوی پاک " هستیم و خدمت رسانی به جامعه ایثارگران و بنیاد شهید و امور ایثارگران الویت اصلی شرکت بیمه دی می باشد.
 

۹۳/۱۱/۰۶
۱۳:۲۶

حبیب محمدی مدیرعامل «بیمه تعاون» شد

ایستانیوز: طی حکمی از سوی محمد‌ابراهیم امین رئیس‌کل بیمه مرکزی ایران صلاحیت علی حبیب محمدی به‌عنوان مدیرعامل بیمه تعاون تایید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،  این حکم آخرین روزهای دی‌‌ماه امسال صادر شده و حبیب محمدی پیش از این در بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه  ایران،کارآفرین و حافظ در پست‌‌های مدیرکل، معاون مدیرعامل و مدیرعامل مشغول بوده است.
 

منابع دیگر:
  • نقدینه
۹۳/۱۱/۰۶
۰۸:۵۴

مهمترین مشکلات شبکه فروش صنعت بیمه چیست؟

ایستانیوز: پیشنهادات و نظرات اتاق فکر مجازی انجمن درباره مهمترین مشکلات شبکه فروش صنعت بیمه و راهکارهایی جهت رفع آنها، منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) و به نقل از روابط عمومی انجمن حرفه ای صنعت بیمه، از میان نظرات ارائه شده در اتاق فکر مجازی انجمن پیرامون پرسش مشکلات شبکه فروش صنعت بیمه، جمع بندی کلی صورت پذیرفت که نتایج آن به اختصار و بصورت تیتروار در ذیل آمده است.
پرسش اتاق فکر مجازی انجمن (شماره 6):
به نظر شما، مهمترین مشکلات شبکه فروش صنعت بیمه کدام است؟ چه راهکارهایی جهت رفع مشکلات به نظرتان می رسد؟
جمع بندی نظرات:
1. وجود یک بیمه دولتی که به تنهایی نیمی از بازار بیمه را در اختیار دارد و در بعضی از مناطق این نسبت سهم بازار بسی بیشتر است. توانگری مالی این شرکت دولتی و نبود محدودیت برای نمایندگان آن، علت عمده این موضوع است.
2. عدم وجود احساس آرامش شغلی و رفاهی به عنوان مثال نداشتن بیمه درمان و...
3. کاهش کارمزد توسط بعضی از شرکتهای بیمه
4. عدم اعتماد مردم به شرکتهای بیمه خصوصی بعد از مشکلات بیمه توسعه
5. تبلیغات بسیار بد از طریق نمایندگان شرکت بیمه دولتی و شرکتهای قدیمی در مورد شرکتهای جدید
6. واحد خسارت شرکت های بیمه بسیار سختگیرانه و شکاک نسبت به مشتریان خود می نگرند و این عاملی مهم در بی اعتمادی مردم از خرید بیمه نامه است .
7. عدم آگاهی لازم از فروش و تکنیکهای آن و توجه محض نماینده به منافع خود و نیز عدم آموزش درست و تخصصی نمایندگان بر مشکلات فروش افزوده است.
8. نمایندگان فقط در هنگام ثبت قرارداد دنبال نرخ پایین و ثبت قرارداد هستند و این در صورتی است که اگر برای نمایندگان مشاورانی در شعب در نظر گرفته شود که برای قراردادهای خاص مشاوره داشته باشند شاید در بعضی مواقع با نرخ های بالاتری اقدام به ثبت قرارداد نمایند و یا در بعضی مواقع امکان دارد از عواقب بد یک قرارداد مطلع شوند و قرارداد مربوطه را قبول نکنند.
9. یکی از مشکلات موجود عدم تخصص کافی نمایندگان وکارگزاران درحرفه بیمه گری وعدم اطلاع کافی از شرایط عمومی و خصوصی انواع بیمه نامه است که باعث ایجاد مشکلاتی برای بیمه گذار و بیمه گر می شود. از طرفی بیمه گذار در زمان خسارت توقعاتی دارد که طبق شراط بیمه نامه قابل پرداخت نیست و از طرف دیگر بیمه گر نمی تواند پاسخگوی توقعات بیمه گذار باشد که نهایتا باعث دلخوری و از بین رفتن اعتماد می گردد.
10. افزایش و توسعه نمایندگی تنها شرکت بیمه دولتی عملا باعث برهم ریختگی بازار مخصوصا در ارائه نرخهای بیمه شده که این مغایر با سند تحول صنعت بیمه می باشد و نهاد ناظر به این موضوع توجهی ندارد و خود را به نوعی وامدار این شرکت دولتی می داند.
11. نداشتن امکانات مالی برای خرید مکان مناسب و عدم توجه شرکت به ارائه امکانات مالی مناسب به نمایندگان جهت خرید مکان مناسب
12. موارد زیادی از نقض قوانین در رابطه شرکت های بیمه و فروشندگان وجود دارد از جمله توقیف کارمزد بر خلاف نص صریح آیین نامه ی 75 در خصوص نحوه ی رسیدگی به تخلفات نماینده ها رانت های موجود در شبکه فروش باید شناسایی و حذف شوند.
راه حل های ارائه شده:
1. از فروش مستقیم شرکت ها جلوگیری شود.
2. این حرفه مانند بسیاری از حرفه های تخصصی دیگر نیازمند افراد حرفه ای و بیمه نامه مسئولیت جامع جهت رفع خسارتهای ناخواسته ناشی از عملکرد کارکنان دفاتر می باشد.
3. بهترین راه برای ایجاد فروش موثرتر توجه کامل به نیاز مشتری است واینکه چه خدماتی باید توسط نماینده بیمه به بیمه گذار داده شود تا او را قانع به خرید بیمه¬نامه نماید. در این زمینه لازم است نمایندگان با شبکه فروش در جهت CRM مطلوب به مشتری هماهنگ باشند و استفاده از تجربیات موفق شرکتهای بزرگ دنیا جهت فروش بیمه نامه والگو برداری از این شرکتها می تواند موثر باشد.
4. الزام بیمه ها به نصب توانگری مالی در تمامی دفاتر نمایندگی
5. ارزیابی کلی بیمه مرکزی از سطح رضایت خسارت دیدگان تمامی شرکت ها و و الزام شرکت ها برای نصب در دفاتر
6. دایر شدن دفاتر استانی نظارت و بازرسی بیمه مرکزی در تمامی استان ها در جهت نظارت کافی و وافی بر تمام نمایندگان و سرپرستی ها
7. سطح بندی شرکت ها و درج بر روی بیمه نامه های صادره آنها
8. برگذاری دوره های آموزش حقوق بیمه به کارمندان و نمایندگان
9. عدم ارائه کد نمایندگی به بازنشستگان و افراد مرتبط با شاغلین در شرکتهای بیمه که موجب رانت خواری می شود.
10. باید توجه جدی به امنیت شغلی نمایندگان و تقسیم امکانات مالی شرکتها از قبیل سهامدار شدن آنان و تثبیت مکان دفاتر شود.
این گزارش می افزاید، هشتمین موضوع اتاق فکر مجازی انجمن در رابطه با نرخ شکنی در صنعت بیمه است. در توضیح این نظرسنجی آمده است:
بیمه مرکزی در آمار عملکرد بازار بیمه کشور در هفت ماه نخست سال جاری اعلام کرده است که 40.6 درصد از مجموع خسارت های بازار بیمه در رشته شخص ثالث رخ داده است. وضعیت رشته ثالث، چند سالی است که فشارهای طاقت فرسایی را بر منابع مالی شرکت‌های بیمه تحمیل کرده است و در صورت عدم اصلاح قانون بیمه شخص ثالث در مجلس شورای اسلامی و همچنین عدم توجه به نقش راننده در محاسبه ریسک در این رشته بیمه‌ای، حالت قهقرای مالی شرکت‌ها کما فی السابق ادامه پیدا می‌کند. با وجود همه مشکلاتی که از ناحیه بیمه شخص ثالث متوجه شرکت های بیمه می باشد، در هفته های اخیر دیده شده است برخی شرکت‌ها به نرخ شکنی و ارزان فروشی غیرعلمی و غیر حرفه‌ای بیمه شخص ثالث دست زده‌اند.
حال به نظر شما، علت نرخ شکنی توسط این شرکت ها چیست؟ وظیفه بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر در صنعت بیمه نسبت به این نرخ شکنی ها چیست؟ نرخ شکنی های صورت گرفته چه تاثیری بر شرکت های دیگر و فضای کسب و کار در صنعت بیمه دارد؟
انجمن حرفه ای صنعت بیمه، از کلیه علاقمندان، متخصصان و صاحبنظران دعوت بعمل می آورد تا با بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوع حاضر، به تبادل افکار و دیدگاهها بپردازند.

۹۳/۱۱/۰۶
۱۸:۲۱

تخفیف ویژه بیمه پاسارگاد آغاز شد

خریداران بیمه نامه های بدنه اتومبیل و همچنین بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی می توانند از تخفیف های ویژه این شرکت برخوردار شوند.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه   به نقل از  بیمه پاسارگاد به مناسبت بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر و به منظور تکریم بیمه گذاران از تاریخ ۵ تا ۲۵ بهمن ماه تخفیف های ویژه ای را برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است.
 براساس گزارش های دریافتی، خریداران بیمه نامه های بدنه اتومبیل و همچنین بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی می توانند از تخفیف های ویژه این شرکت برخوردار شوند.
کلیه هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های بیمه پاسارگاد در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۸۲۴۸۹ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

۹۳/۱۱/۰۶
۱۰:۲۳

انتشارمنشور اخلاقی و اداری کارمندان شرکت بیمه دی

اصل مشتری مداری، اصل احترام و اعتماد، اصل شفافیت، اصل پاسخگوئی، در منشور اخلاقی تدوین شده است.

 منشور اخلاقی و اداری کارمندان شرکت بیمه دی به منظور اشاعه اعتلای فرهنگ اسلامی و ارزشهای انسانی و سازمانی در نظام اداری شرکت و نهادینه کردن ابعاد آن در اندیشه و عمل کارمندان شرکت تدوین گردیده است.
به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه   به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی، در این منشور که توسط کارمندان شرکت امضا شده است، دارای هشت بند اصول حاکم به منشور شامل اصل حاکمیت قانون و مقررات شرکت، اصل مشتری مداری، اصل احترام و اعتماد، اصل شفافیت، اصل پاسخگوئی، اصل عدم سوء استفاده از موقعیت شغلی، اصل تعهد و وفاداری به شرکت و اصل به کارگیری مهارت و تخصص می باشد.
مفاد این منشور در دو بخش انجام وظایف و مسؤلیتهای شغلی و سازمانی و رفتار و برخورد با ارباب رجوع و همکاران در 22 بند تأکید کرده است که همکاران شرکت به عنوان خدمتگزاران مشتریان باید تمامی تلاش و همت خود را برای انجام هر چه بهتر وظایف قانونی و مسؤلیتهای اداری بر مبنای باورها و ارزشهای اسلامی و افزایش رضایتمندی مشتریان به کار گیرند.
 

۹۳/۱۱/۰۶
۱۲:۲۷
۹۳/۱۱/۰۷
۰۶:۴۳
۹۳/۱۱/۰۷
۰۶:۴۹
۹۳/۱۱/۰۷
۰۸:۵۵